Slovník pojmů

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Z

A

AdSense

Služba společnosti Google, která zprostředkovává reklamu. Majitelům a provozovatelům webových stránek umožňuje na jejich stránkách zobrazovat relevantní reklamy, z nichž dostávají provize za proklik.

Advergaming

Tvorba internetových her v rámci marketingové kampaně a reklamních strategií určitých výrobců, vývojářů a značek. Je to prostředek pro seznámení širokého publika s produktem firmy, prostřednictvím vloženého loga či podobného reklamního odkazu přímo do prostředí hry.

AdWords

Reklamní systém od společnosti Google pracující na principu PPC, tedy platbě za proklik -  inzerent neplatí za zobrazení reklamy ale za reálný proklik.

Affiliate marketing

Určitě jste se s ním setkali. Často jde o odkazy s určitým označením. Poté, co si přes proklik na ně koupíte výrobek či službu, člověk, přes jehož odkaz jste nákup provedli, z něj dostane provizi. Odborněji řečeno se jedná o metodu marketingu, fungující na principu provázanosti toho, kdo nabízí své služby či produkty, a stránek, které tento produkt podporují.

Algoritmus vyhledávače

Systém hodnocení popularity indexovaných webových stránek k danému klíčovému slovu. Vyhledávače často mění své algoritmy, protože je jejich hlavní prioritou zobrazovat vždy co nejpřesnější výsledky vyhledávání.

Analýza klíčových slov

Důkladný rozbor webových stránek a definování optimálních klíčových slov, která zajistí vysoké postavení webu ve vyhledávačích.

Anchor text

Text, přes který je veden hypertextový odkaz.

Appache

Internetový softwarový server typu http, podporující kódy pro Linux, BSD, Microsoft Windows a další operační systémy či platformy.

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Další informace

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close