Příspěvky z našeho blogu

09 | 10 | 2017

Analýza konkurence

Ať už prodáváte nebo teprve rozjíždíte podnikání, určitě byste si měli zmapovat svou konkurenci. Ne proto, abyste je slepě kopírovali, ale určitě vám takový přehled…

zobrazit článek →

20 | 06 | 2017

Nadpisy – k čemu vám poslouží, a jak na ně?

Dobré webové stránky jsou přehledné, strukturované a srozumitelné. Vsadíme se, že tohle už jste slyšeli nejméně stokrát. A chcete, aby vaše vlastní webovky byly přesně takové? Pomůžeme vám…

zobrazit článek →

11 | 04 | 2017

Responzivní design – nutnost pro všechny weby

Dnešní doba je rychlá až uspěchaná. Mobil s sebou máme všude, internet v něm je už naprosto běžný a vyhledáváme na něm všechno, co v…

zobrazit článek →

28 | 02 | 2017

EET vstupuje do druhé vlny

Ani e-shopy už výjimku z elektronické evidence tržeb nedostanou a od 1. března 2017 musí evidovat tržby. Do hledáčku spadají i platby kartou, které představují druhou…

zobrazit článek →

06 | 02 | 2017

Grafická stránka podnikání – Rozhovor do magazínu STARTING UP

Podívejte se na náš rozhovor v magazínu STARTING UP na téma grafická stránka podnikání. Časopis si můžete prolistovat zde. Plnou verzi magazínu si pak můžete…

zobrazit článek →

03 | 02 | 2017

Souhlas s cookies aneb jak dodržovat směrnice EU

Sušenkový zákon – tak se mu také říká. Možná jste se s hláškou na některých webech setkali a ptáte se, zda ji musíte mít i na…

zobrazit článek →

03 | 02 | 2017

Základy PPC reklamy

Spustili jste vlastní e-shop? Víte, jaká bude vaše obchodní (brandová) strategie, i na jaké klienty budete cílit? Gratulujeme. Jak ale dosáhnout toho, aby váš e-shop…

zobrazit článek →

16 | 11 | 2016

Budujeme e-shop: persona a obsah

V minulém článku jsme začali s příběhem Heleny, bývalé sekretářky marketingové agentury, která se rozhodla pro vlastní e-shop. Helena buduje nejen úspěšný e-shop s kojeneckými…

zobrazit článek →

25 | 10 | 2016

Analýza klíčových slov: Co to je a v čem vám pomůže?

Na začátku je slovo. Slovo zadané do vyhledávače. Pokud se zrovna chystáte založit si nový web nebo e-shop, analýza klíčových slov bude jeho základním stavebním…

zobrazit článek →

08 | 06 | 2016

Archetypy: Od myšlenky k brandu

Baťa. Kofola. Nike. Lego. Co mají společného? Všichni jmenovaní jsou velikány, jejichž existence se dá v dnešním světě ignorovat jen velmi těžko. Snad každý podnikatel…

zobrazit článek →

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Další informace

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close