Open source
Volně šiřitelné programy, jejichž zdrojový kód je volně dostupný vývojářům k úpravám.
Open rate
Open rate je poměr mezi otevřenými a neotevřenými e-maily, které jsou psány v rámci přímé marketingové strategie, takzvaného direct marketingu. Tento poměr se v realitě pohybuje většinou kolem 50 %.
Obsahová strategie
Dlouhodobý plán na tvorbu obsahu napříč všemi komunikačními kanály. Od vlastního webu, blogu až po sociální sítě. Součástí obsahové strategie mohou být i videa nebo tištěné materiály. Měl by v něm být zahrnutý jak interní, tak externí obsah. Obsahová strategie se často řídí tzv. pyramidou obsahové strategie.
Off-page SEO
SEO, které se odehrává mimo samotný web. Většinou se jedná o linkbuilding.
Organic search
V překladu se jedná o „organické vyhledávání“. Výraz se používá pro výsledky vyhledávání ve vyhledávačích (Google, Seznam), které nejsou ovlivněné PPC (ani jinou) reklamou. Pro získání dobré pozice v organickém vyhledávání se používají techniky SEO, které se zabývají nastavením dostatečné kvality webu pro uživatele i pro algoritmy vyhledávačů. Výsledky organického vyhledávání ovlivňuje také linkbuilding, který je součástí SEO (špatně provedený linkbuilding může výsledky ovlivnit i negativně).