Slovník pojmů

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Z

O

Obsahová strategie

Dlouhodobý plán na tvorbu obsahu napříč všemi komunikačními kanály. Od vlastního webu, blogu až po sociální sítě. Součástí obsahové strategie mohou být i videa nebo tištěné materiály. Měl by v něm být zahrnutý jak interní, tak externí obsah. Obsahová strategie se často řídí tzv. pyramidou obsahové strategie.

Off-page SEO

SEO, které se odehrává mimo samotný web. Většinou se jedná o linkbuilding.

Open rate

Open rate je poměr mezi otevřenými a neotevřenými e-maily, které jsou psány v rámci přímé marketingové strategie, takzvaného direct marketingu. Tento poměr se v realitě pohybuje většinou kolem 50 %.

Open source

Volně šiřitelné programy, jejichž zdrojový kód je volně dostupný vývojářům k úpravám.

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Další informace

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close