Obsahová strategie
Dlouhodobý plán na tvorbu obsahu napříč všemi komunikačními kanály. Od vlastního webu, blogu až po sociální sítě. Součástí obsahové strategie mohou být i videa nebo tištěné materiály. Měl by v něm být zahrnutý jak interní, tak externí obsah. Obsahová strategie se často řídí tzv. pyramidou obsahové strategie.
Další pojmy
Open source
Volně šiřitelné programy, jejichž zdrojový kód je volně dostupný vývojářům k úpravám.
Open rate
Open rate je poměr mezi otevřenými a neotevřenými e-maily, které jsou psány v rámci přímé marketingové strategie, takzvaného direct marketingu. Tento poměr se v realitě pohybuje většinou kolem 50 %.
Obsahová strategie
Dlouhodobý plán na tvorbu obsahu napříč všemi komunikačními kanály. Od vlastního webu, blogu až po sociální sítě. Součástí obsahové strategie mohou být i videa nebo tištěné materiály. Měl by v něm být zahrnutý jak interní, tak externí obsah. Obsahová strategie se často řídí tzv. pyramidou obsahové strategie.
Off-page SEO
SEO, které se odehrává mimo samotný web. Většinou se jedná o linkbuilding.
Organic search
V překladu se jedná o „organické vyhledávání“. Výraz se používá pro výsledky vyhledávání ve vyhledávačích (Google, Seznam), které nejsou ovlivněné PPC (ani jinou) reklamou. Pro získání dobré pozice v organickém vyhledávání se používají techniky SEO, které se zabývají nastavením dostatečné kvality webu pro uživatele i pro algoritmy vyhledávačů. Výsledky organického vyhledávání ovlivňuje také linkbuilding, který je součástí SEO (špatně provedený linkbuilding může výsledky ovlivnit i negativně).