Slovník pojmů

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Z

M

Merchandesing

Merchandesing je marketingový nástroj, který se používá především v maloobchodě. Věnuje se správnému umístění zboží, ale také jeho cenám a dostupnosti na prodejně či v e-shopu. V internetovém světě a e-shopech merchandesign částečně nahrazuje UX, které se věnuje tomu, aby byl pro návštěvníka e-shopu nákup co nejpříjemnější.

Metadata

Metadata jsou informace nižší úrovně. U webových stránek jsou velice důležité, pracují s nimi vyhledávače. Příklady metadat jsou například: Title- titulek, Description- stručný popis, Keywords- klíčová slova.

Microsite

Microsite, česky mikrostránka, je malý web, který slouží jako podpora webu hlavnímu. Můžou na něm být rozšířené informace o konkrétním produktu nebo například soutěže.

Míra prokliku

Míra prokliku, uvádí se také jako Click Rate, udává poměr počtu zobrazení reklamy a počtu interakcí, tedy kliknutí na ní.

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Další informace

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close