Míra prokliku
Míra prokliku, uvádí se také jako Click Rate, udává poměr počtu zobrazení reklamy a počtu interakcí, tedy kliknutí na ní.
Další pojmy
Metadata
Metadata jsou informace nižší úrovně. U webových stránek jsou velice důležité, pracují s nimi vyhledávače. Příklady metadat jsou například: Title- titulek, Description- stručný popis, Keywords- klíčová slova.
Microsite
Microsite, česky mikrostránka, je malý web, který slouží jako podpora webu hlavnímu. Můžou na něm být rozšířené informace o konkrétním produktu nebo například soutěže.
Míra prokliku
Míra prokliku, uvádí se také jako Click Rate, udává poměr počtu zobrazení reklamy a počtu interakcí, tedy kliknutí na ní.
Merchandesing
Merchandesing je marketingový nástroj, který se používá především v maloobchodě. Věnuje se správnému umístění zboží, ale také jeho cenám a dostupnosti na prodejně či v e-shopu. V internetovém světě a e-shopech merchandesign částečně nahrazuje UX, které se věnuje tomu, aby byl pro návštěvníka e-shopu nákup co nejpříjemnější.
MySQL
MySQL je relační databázový systém (RDBMS) založený na jazyce SQL (Structured Query Language). Je to open-source software, což znamená, že je k dispozici zdarma, ačkoli existuje také komerční verze od firmy Oracle, která vlastní a spravuje MySQL.