SERP

SERP je zkratkou anglických slov Search Engine Result Page – ve volném překladu stránka výsledků vyhledávání. Používá se v souvislosti s vyhledávači typu Google a Seznam (Bing, Duck Duck Go…). Jak už český název napovídá SERP je to, co vidíte poté, co do lišty vyhledávače zadáte termín, který hledáte. Výsledky v SERP jsou ovlivněné jak placenou reklamou, tak i SEO a linkbuildingem. Dostat se na první pozice v SERPu je velmi přínosné pro každý e-shop i podnikatele, ale jedná se o běh na dlouhou trať. Výsledky v SERPu se pravidelně mění na základě změn na webu i na dalších faktorech. Pro uživatele je zároveň důležité vědět, že první pozice v SERPu se vždy nemusí rovnat těm nejkvalitnějším výsledkům, zvláště, pokud se jedná o placenou reklamu.

Google, Seznam i ostatní vyhledávače se však na první pozice přirozeného (organického) vyhledávání, snaží umisťovat ty nejrelevantnější výsledky.

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Další informace

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close